Svenska   English Logga in

En enklare väg till en friskare arbetsplats

ActiWay är ett digitalt hälsoföretag som erbjuder marknadens smidigaste system för betalning, administration och uppföljning av hälsoförmåner. Med vår modell aktiveras fler medarbetare till en friskare vardag, något som gör att de på bästa sätt kan bidra till en framgångsrik organisation.  Många av våra kunder ser användandet öka från 30 till uppemot 90 procent.

Friska medarbetare ger framgångsrika verksamheter. Men krånglig hantering och ett otydligt friskvårdsutbud gör att alltför få utnyttjar sina friskvårdsbidrag. Vi vill att fler medarbetare ska ta chansen till en friskare vardag. Och under snart tio år har vi utvecklat ett framgångsrecept.

En enklare väg till friskvård

  1. Ni skapar enkelt användarkonton och friskvårdssaldon i er egen portal på actiway.se.
  2. Medarbetarna hittar aktiviteter bland våra över 7 000 friskvårdspartners via Hitta friskvård.
  3. Vid köpet visar medarbetaren sin legitimation. Saldot regleras automatiskt och syns i alla berördas vyer i portalen.

Som arbetsgivare slipper du all kvittonadministration, betalar endast en mindre administrationsavgift och får en samlad månadsfaktura – specad ner till enskilda kostnadsställen och med moms redovisad. Användandet följs sedan enkelt upp i portalen genom statistik i realtid. Med ActiWay vet ni dessutom att bidraget används av rätt person, för rätt belopp och till godkända aktiviteter.

ActiWay aktiverar medarbetarna

Genom ActiWay blir friskvårdsbidraget mer synligt och attraktivt, bland annat genom:

  • En mobilanpassad sökmotor.
  • Inspirerande nyhetsbrev och informationsmaterial.
  • Exklusiva erbjudanden från våra friskvårdspartners.
  • Automatiska påminnelser om att utnyttja bidraget.
  • Egen webbportal med saldo och flera smarta funktioner.

ActiWay för dig

ActiWay samlar Sveriges friskvårdsleverantörer och hjälper arbetsgivare att uppnå friskvårdsbidragets fulla potential på enklast möjliga sätt.
I vilken roll besöker du oss?