Vad säger våra kunder?
15 november 2018Våra framgångar drivs av att vi vill göra det så enkelt som möjligt för våra kunder. Vår tjänst ska upplevas som enkel, säker och effektiv och vi vill tillsammans med våra kunder se till att fler medarbetare får en friskare vardag. Våra kunder ska alltid kunna vända sig till oss när det kommer till frågor gällande friskvårdsbidraget och vi ska alltid vara där för dem. Vad säger då våra kunder?
”Vi valde att bli kunder framförallt för att slippa det administrativa arbetet med friskvårdsbidraget. Friskvårdskvitton kom in försent och hanteringen var allmänt strulig och tidskrävande. Nu behöver vi inte ha något med det administrativa att göra”.
Angelica Nilsson är HR Partner på PayEx och nedan ser du hennes berättelse om hur det är att vara ActiWay-kund.
"När vi implementerade ActiWay var alla väldigt positiva. Tiden som hade lagts på manuell kvittohantering kunde nu läggas på annat. Ser man till hur många som jobbar hos oss förstår man att vi har sparat mycket tid.
Vi har varit kunder sedan 2015 och det vi uppskattar mest med ActiWay är att ha allt som rör friskvårdsbidraget samlat och att medarbetaren själv har hand om sitt bidrag. Det effektiviserar hela vår friskvårdshantering. Är det ett ord som kännetecknar ActiWay så är det enkelhet.
Det är väldigt enkelt för medarbetaren att använda sig av ActiWay. De ser hur mycket bidrag de får och har de använt en del av bidraget ser de hur mycket de har kvar. De ser även vad bidraget kan användas till och söka på friskvårdsleverantörer som ligger i närheten. ActiWays inspirationsmail tillsammans med våra påminnelser gör att vi når ut till många på företaget. Detta bidrar nog till att det är så många hos oss som nyttjar friskvårdsbidraget.
Det bästa med ActiWay är att:
1. Vi slipper helt den administrativa biten vilket är en stor fördel för oss. ActiWay underlättar och effektiviserar vårt arbete jättemycket.
2. Medarbetarna kan lätt se vad de kan använda sitt bidrag till.
3. Vi får statistik. Vi kan enkelt se nyttjandegrad och vad bidraget används till på vår ActiWay-sida – det är toppen.
4. Vår kontaktperson verkligen är där för oss.
Vår kundkontakt är toppen. I min roll har jag kontakt med många företag och att ha en kontaktperson som är så tillmötesgående och närvarande är väldigt ovanligt. Han uppdaterar oss kontinuerligt på nyheter och jag upplever verkligen att vi får det stöd vi behöver.
Om man som företag ska ha friskvårdsbidrag så tycker jag att man med fördel bör ha ActiWay som hjälper en med det. Jag kan verkligen rekommendera ActiWay".