Vad säger våra kunder?
20 mars 2019Våra framgångar drivs av att vi vill göra det så enkelt som möjligt för våra kunder. Vår tjänst ska upplevas som enkel, säker och effektiv och vi vill tillsammans med våra kunder se till att fler medarbetare får en friskare vardag. Våra kunder ska alltid kunna vända sig till oss när det kommer till frågor gällande friskvårdsbidraget och vi ska alltid vara där för dem. Vad säger då våra kunder?
”I och med att ActiWay gör utbudet mer tydligt för våra anställda har vi lyckats komma åt fler – även de som i vanliga fall inte använder friskvårdsbidraget”.
Linda Jansson är Administrativ chef på Synsam och nedan ser du hennes berättelse om hur det är att vara ActiWay-kund.
”Vi blev kund för att få hjälp med att smidigt kunna nå ut till alla våra anställda. Vi träffade olika aktörer men ActiWay föll oss mest i smaken, framförallt med tanke på ActiWays tillgänglighet runt om i hela Sverige.
Vart friskvårdsbidraget kan nyttjas är inte alltid helt tydligt, speciellt på mindre orter, men med ActiWay har det blivit väldigt tydligt. Anställda kan söka på namn eller stad och enkelt få fram förslag på vart de kan gå och vad bidraget kan användas till och inte.
I och med att ActiWay gör utbudet mer tydligt för våra anställda, har vi kunnat komma åt fler och även de som kanske inte i vanliga fall använder friskvårdsbidraget.
ActiWay har även avlastat vår löneavdelning, våra butikschefer och våra anställda, eftersom det med ActiWay innebär mindre frågetecken, administration och hantering och attestering av kvitton kopplat till friskvårdsbidraget. ActiWay har underlättat för oss i flera led och minskat tiden för alla involverade.
Det bästa med ActiWay är enkelheten och tydligheten för alla våra anställda och jag kan absolut rekommendera ActiWay.”