Vad säger våra kunder?
4 december 2018Våra framgångar drivs av att vi vill göra det så enkelt som möjligt för våra kunder. Vår tjänst ska upplevas som enkel, säker och effektiv och vi vill tillsammans med våra kunder se till att fler medarbetare får en friskare vardag. Våra kunder ska alltid kunna vända sig till oss när det kommer till frågor gällande friskvårdsbidraget och vi ska alltid vara där för dem. Vad säger då våra kunder?
”Jag rekommenderar ActiWay för att det är ett smidigt system som i stort sett sköter sig helt själv”.
Isabell Karlsson Länn är HR-administratör på Spendrups och nedan ser du hennes berättelse om hur det är att vara ActiWay-kund.
"Det vi uppskattar med ActiWay är att det är väldigt smidigt att använda och det bästa är att det egentligen inte kräver någon administration alls från vår sida. Vi tar ut en lista från vårt personalsystem och för in den på actiway.se, sen sköter systemet resten. Det innebär att vi kan lägga mycket tid på annat.
Systemet är användarvänligt och det är enkelt att följa upp statistik samt lägga till och ta bort anställda. Det är enkelt att plocka ut statistik kring hur många som använt friskvårdsbidraget samt vilka typer av aktiviteter medarbetarna använt det till.
ActiWay är inte bara användarvänligt för mig som administratör utan även för våra medarbetare. Medarbetarna uppskattar funktionen att det finns synliga ”ActiWay-pengar” i systemet då det innebär att de inte behöver ligga ute med några egna pengar eller kvittoredovisa. Att det finns många leverantörer anslutna är också väldigt positivt!
Jag rekommenderar ActiWay för att det är ett smidigt system som i stort sett sköter sig helt själv"!